joi, 31 decembrie 2009

CNP-uri nefolosite pentru orange young

Posted on 14:17 by cezareell

Mi-am reincarcat cartela (o data dupa 2000 de ani) si dau sa imi activez o optiune orange young si imi zice ca e folosita ... mzg ... am cautat la prieteni si nimeni nu avea . Mi-a sarit in ajutor Laura si mi-a zis sa caut siteuri pe care sunt cnp-uri nefolosite . Am gasit un site da nu mergeau ca erau folosite si decat sa le incerc pe toate am cautat alt site .
Am dat peste un site care dupa fiecare refresh de pagina da o noua lista de cnp-uri care nu au mai fost afisate .
In caz ca sunteti in aceeasi situatie ca mine va recomand SITE CU CNP-URI NEFOLOSITE PENTRU ORANGE YOUNG .

Pentru voi corespondentul de pe bancheta din spate , cezareell .

22 Response to "CNP-uri nefolosite pentru orange young"

.
gravatar
Anonim Says....

Am observat ca detineti numai cnp masculine. Imi puteti oferi unul feminin? Nu prea am inteles cum se procedeaza. Cum se intra pe id-ul de yahoo? Se da add request? Sau cum?
Va rog sa ma lamuriti.

.
gravatar
cezareell Says....

Pentru cnp-uri ai dat click pe acel ling si siteul pe care ati intrat va da o lista de cnp-uri unice , sunt sanse minime ca cnp-urile sa fie folosite . Nu conteaza de ce gen e cnp-ul (feminin/masculin) . Daca dati replay la siteul cu cnp-uri , siteul va da o noua lista cu alte cnp-uri .

.
gravatar
Anonim Says....

ms molt...:* cautasem o ora..noroc q siteul vostru..:*

.
gravatar
denysuk Says....

va multumesc pt cnp sunteti cei mai buni...va pwpik:*:*:*va besk mult:X;X:X:X:X
UITATI ADRESA MEA DE MESSINGER...***"DENY_DENYSUK98***"...VA ROG DATI ADD...MS MOOLT

.
gravatar
denysuk Says....

VA MULTUMESC DIN TOT SUFLETUL PT CNP SUNTETI CAI MAI TARI...UITATI ADRESA MEA DE MESSINGER...DENY_DENYSUK98...VA ROG DATI ADD...VA PWPIK DOOLSHE SI VA BESK...

.
gravatar
denysuk Says....

VA MULTUMESC DIN TOT SUFLETUL PT CNP SUNTETI CAI MAI TARI...UITATI ADRESA MEA DE MESSINGER...DENY_DENYSUK98...VA ROG DATI ADD...VA PWPIK DOOLSHE SI VA BESK...

.
gravatar
Anonim Says....

VA MULTUMESC DIN TOT SUFLETUL PT CNP SUNTETI CAI MAI TARI...UITATI ADRESA MEA DE MESSINGER...DENY_DENYSUK98...VA ROG DATI ADD...VA PWPIK DOOLSHE SI VA BESK...

.
gravatar
model_mammy28122007 Says....

multumesc mult...am incercat tot felul de cnp-uri dar nu au functionat..noroc cu site-ul vostru...ms fain... cel mai cool :X:X:X

.
gravatar
spike Says....

da cred ca daca caut pana maine dimineata si tot nu gasesc unul bun

.
gravatar
Anonim Says....

vreau si eu un cnp dak tot sunteti asa de buni:d

.
gravatar
Anonim Says....

vreau si eu un cnp valabil , plzz ( larisa_deea22 ) ms!

.
gravatar
Anonim Says....

Vreau si eu un cmp prin comm la acest site va rog